ניהול מוקדי שירות ומכירות

 

המוקד הטלפוני הוא חלק אינטגרלי ממערך השיווק של עסקים כיום. הצמיחה העצומה בשוק הסלולרי הפכה את הקשר הטלפוני עם בין העסק לצרכן לכלי משמעותי בעיתוב איסטרטגיית שיווק וניהול לקוחות.

מטרתו של המוקד למלא שלוש מטרות מרכזיות:
1. מתן שירות ומענה ללקוחות החברה הזקוקים לסיוע טכני או תפעולי
2. מתן מענה מכירתי ללקוחות קיימים של המוקד
3. מכירות קרות ללקוחות אפשריים

מבחינה טכנולוגית מערך השירות הטלפוני עשה קפיצת מדרגה משמעותית, ומערכות טלפוניה ממוחשבות מאפשרות אינטגרציה עם פונקציות BI אשר מאפשרות לבצע אנליזה מתמשכת לשיחות הנכנסות והיוצאות לשם שיפור ההכנסות.
הפונקציות כוללות:

  1. מדידת אפקטיביות המענה - כגון משך מענה ממוצע פר מוקדן.
  2. שעות אפקטיביות למכירות לפי מוצרים ו/או נציגים.
  3. פיקוח מיידי על אפקטיביות מכירה של נציגי מכירות - במוקדים גדולים פונקציה יכולה לשפר הכנסות במיליוני שקלים בשנה.
  4. אפקטיביות גיוס וטיוב לידים.

מוקד טלפוני יעיל פועל על בסיס תפיסה שיווקית המניחה שכל אינטראקציה של הלקוח עם נציג של החברה כוללת שתי פעולות עיקריות: חיזוק המותג ואפשרות להגדלת הכנסות. 
המפגש מאפשר את עיצוב תדמית המותג בעיני הלקוח. הלקוח אינו נחשף להנהלה, צוותי הפיתוח או צוותי התפעול המורכבים , אלא בא במגע רק עם המוקדן ומהמפגש הזה יעצב את דעתו ותחושת הבטן שלו לגבי המותג. במחקרי בנצ'מארק (השוואתיים) ניתן לראות קורולציה מובהקת בין תפיסת המותג לבין איכות השירות.
בנוסף, כל אינטראקציה בין הלקוח והנציג אשר נחווית כמפגש איכותי משפיעה באופן ישיר על הכנסות החברה. מכיוון שהיא מאפשרת למנף מגע יזום מצד הלקוח למכירה מיידית או עתידית.

חברת UPmarket מנהלת מוקדי שירות טלפוניים עבור חברות אינטרנט, בשילוב של ייעוץ ניהולי עם שירות תפעולי. השירות שלנו ניתן לרוב כחלק ממכלול השיווק ובשילוב עם אסטרטגיות משלימות.

בניגוד לחברות אחרות המציעות פתרונות של מוקדים טלפונים ומענה טלפוני למספר רב של לקוחות תוך דגש על מתן מענה מהיר ככל הניתן, UPmarket מתמחה בהקמת מוקד יעודי ללקוח עם אוריינטציה שיווקית: מוקד המתחמה בצרכי הלקוח ומותאם לצרכי מחלקת השיווק. אנחנו יוצרים מוקד בהתאמה אישית לכל לקוח ולקוח תוך שימת דגש על מכירות והגדלת הכנסות החברה.

בנוסף, המוקד הנבנה על ידי UPmarket כולל מגוון פתרונות טכנולוגיים בתחום ניהול מוקדי שירות ומכירות, כגון ניהול מספרים טלפוניים פר קמפיין, אפיון ופיתוח ממשקי ניהול למוקד מכירות, סינכרון טכנולוגי ושיווקי בין ה call center למערכות ה CRM ועוד .

השם שלך (חובה)

סלולאר: (חובה)

האימייל שלך:

ההודעה שלך