קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל או בשם המקצועי אופטימיזציה למנועי חיפוש – (search engine optimization),  היא טכניקה שמטרתה לגרום לאתר שלכם להופיע בתוצואת החיפוש הרלוונטיות בגוגל. מאחר ורוב תנועת הגולשים האיכותית נמצאת במנועי החיפוש על כל בעל עסק להופיע בתוצאות ולקבל חשיפה אפילו חלקית מתצאות החיפוש. קידום אתרים בגוגול הם חלק אינטגרלי מאסטרטגיית השיווק של חברה ועל כן לא ניתן לוותר עליה.

הסיבה שבזכותה תנועת גולשים זו היא כל כך איכותית נובעת מכך שמנועי החיפוש נתפסים כאובייקטיבים ומטרתם לסדר לנו את האינטרנט באופן אפקטיבי כך שהגולשים יוכלו למצוא בדיוק את מה שהם מחפשים. בצורה מדויקת ומהירה. יש מעין שיתוף פעולה בין מנוע החיפוש לבין אתר התוכן ככל שאתר מספק תכנים איכותים יותר ורלוונטים יותר למשתמש כך מנוע החיפוש יקדם באופן תאורטי את העמוד ויפגיש בין המחפש לתוכן.

איך נראה קידום אתר בגוגל?

קידום אתר בגוגל
כשמבצעים קידום אתר בגוגל האתר עולה ומופיע בראש תוצאות החיפוש

הבעיה היא שכמו שהעסק שלכם נוקט בגישות של קידום כך גם המתחרים מעוניינים לקדם את האתר. תהליך קידום אתר אפקטיבי גורם לאתר שלכם להוביל בתוצאות החיפוש מדורג גבוה יותר מאתרים מתחרים בתחום כאשר לקוחות פוטנציאליים מחפשים את השירות או המוצר שלך במנוע חיפוש. אבל מעבר לכך נדרשות טכניקות מרובות בשעיקרן הוא תכנון נכון שת האתר.

למה שווה להשקיע כל כך בקידום האתר בגוגל?

מאחר וקידום אתרים במנועי חיפוש  הופכים עסקים להיות עסקים מנצחים. השיטה הזו מביאה אליכם לקוחות שמחפשים את המוצר שלכם. לא חשיפה מבוזבזת לעוברי אורח כלליים שאולי ימצאו עיניין באתר שלכם אלא אך ורק חשיפה ממוקדת למי שממש מחפש את התכנים הללו. כלומר, לקוחות שמחפשים את מה שיש לכם להציע, פשוט מוצאים אתכם באמצעות הגישה למנועי החיפוש. זו כנראה הפעם היחידה בהיסטוריה שיש מפגש אפקטיבי כל כך בין סוחרים לבין לקוחות.
תהליך הקידום שלנו כולל 3 אלמנטים מרכזיים

ארגון נכון של מבנה האתר, מבנה הדפים באתר וכתיבה של תוכן רלוונטי. קוד האתר יעבור ברוב המקרים שדרוג משמעותי על מנת לעמוד בתקנים השונים הנדרשים לבסיס הקידום (אפקטיביות השינוי ניתנת למדידה אובייקטיבית כך שאתם נהנים משקיפות). מצב זה חשוב יותר מידה ואתם מעוניינים לקדם אתר תחת השפה האנגלית או שפות בינלאומיות חזקות כיוון ששם התחרות רבה יותר וחשוב שמבנה האתר יכיל את כל האלמנטים הנדרשים - התחרות הגדולה בשפה האנגלית אינה מאפשרת לאתר הבנוי  באופן חובבני להתקדם כלל. המתחרים שלכם פועלים ופעילים וחשוב לזכור שמספר התוצאות הרלוונטיות מוגבל כל פרמטר קובע את מיקומכם בדף התוצאות ועל כן יש לעבוד באופן דקדקני ומפורט ככל האפשר. מקצוענות היא שם המשחק!

בניית מערך קישורים רלוונטי לתחום התוכן שלכם כולם יודעים שקישורים לאתר שלהם הם הכרח חיוני לקידום, אולם על מנת לבנות מערך קישורים רלוונטי צריך לפעול במספר אופנים על מנת להשיג מקסימום אפקט מכל לינק ולינק, ולהימנע ממלכודות של קישורים שאינם איכותיים. כיום לאחר שגוגול שילבה מספר עדכונים ש"חיסלו" את השימוש בלינקים לא אפקטיביים. אנחנו צריכים לבחור בפינצטה אם בכלל את הלינקים שיובילו לאתר שלכם. תהליך מורכב זה לא יכול להכיל בתוכו

כתיבת תכנים מקצועיים, עמוקים ובעלי ערך מוסף. אנו רואים בשלב הכתיבה והתוכן את אחד השלבים היותר חשובים בקידום, שכן תוכן איכותי לא רק נסרק טוב במנועי החיפוש אלא גם הופך את האתר שלכם לשמיש ומקצועי, ומחזיר לקוחות להתעדכן בתכנים שלכם. תכנים אלו אפקטיביים במיוחד למשיכת גולשים ברשתות חברתיות ושיתוף חבריהם בתוכנים שלכם.
קידום אתרים הוא תחום למקצוענים, הוא רק שלב אחד במכלול מערכי הקידום של האתר שלכם והוא חייב לעבוד בסינרגיה עם אפיקי שיווק אחרים. גוגול עושה הכל על מנת להקשות על קידום האתר מאחר והיא מבינה את העוצמה הכלכלית הטמונה עבורכם באתר שקודם כהלכה.